CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

fredag 8. februar 2008

Et fotoalbum, tett tekst og politikk

Jeg har valgt å se på de tre bloggene; «Ja, vi elsker», «Oslo stil» og «det norske forsvaret».
Den første bloggen, «ja vi elsker», er utrolig kjedelig ved første blikk. Jeg blir truffet av denne mørkeblå bakgrunnen med en utrolig kjedelig og tett tekst. Min tanke er «skal jeg lese alt dette??». Ikke mye hjelper det heller at overskriften er Pogo Pedagog presenterar. Pogo? Hva er Pogo? For oppgavens skyld må jeg gi bloggen en sjanse, så jeg blar meg nedover. Denne svensken, som presenterer seg øverst i bloggen, har god peiling på Norge og bla. norske oppfinnelser, norsk mat og vår kultur.

Den neste bloggen var Oslo stil. Hvitt og rosa, en fancy kalender og lite tekst. Chill, chill chill. Lite å lese, bare mye å bla og se på. En bilde-blogg. Ganske morsom i grunn, bilder av «random» mennesker i Oslo, og deres klesstil.

Den siste bloggen jeg så på var «Demokratene». Demokratene fra Rygge kommune, der jeg var inne på en diskusjon om det norske forsvaret. Her diskuteres det om det norske forsvaret og dets utvikling. Denne skiller seg litt ut fra de andre, ettersom her diskuteres politikk, den er ikke som de andre to.

De 3 bloggene var veldig forskjellige, men alle hadde bilder og tekst. Jeg likte beste bildesiden så den anbefales. «Check it out ;) »

0 kommentarer: